Progresszió, sokoldalúság és intézményünk modernizációja

DKRMG Erasmus+ 2018

DKRMG Erasmus+ 2018

Az uccsó napok - most csak röviden

2018. augusztus 03. - Majertom

Elnézést mindenkitől, hogy nem jelentkeztem az uccsó napok történéseivel, most is igen rövid leszek, mivel holnap már hazafelé veszem az irányt. Már becsomagoltam, holnap 8-kor indulok, igaz csak 11 felé kell(ene) ott lennem a repülőtéren, de az elmúlt 1-2 napban néhányszor kimaradt pár buszjárat, és szerenték tutira menni ... Szóval, minden a legnagyobb rendben, ma lezártuk a tanfolyamot, elbúcsúztunk egymástól. Most csak ennyit, hogy hálámat és köszönemet szeretném kifejezni 2 irányba (nem fontossági sorrend, előre leszögezem, hanem, mert így van ABC-sorrendben):

1. Köszönöm szépen az EURÓPAI UNIÓNAK, hogy számomra lehetővé tette ezt a tanulmányutat. Szinte biztos, hogy nem jut el a megfellelő helyekre, de azért jó leírni ... Ismét felbecsülhetetlen értékekkel, tapasztalatokkal, szakmai tudással lettem gazdagabb, amelyeket remélem, hogy továbbadhatok, bemutathatok a kollégáimnak, másrészt pedig a mindennapos tanítás során is tudom majd használni ezeket, szóval: RETTEGJ drága 5. osztályom! Persze csak módjával ...

2. Köszönöm szépen kolléganőmnek, RÁTNÉ MURÁNYI RITÁNAK, hogy sikeres pályázatot írt, a munka oroszlánrészét Ő vállalta, mi "csak aládolgoztunk." Aki ismer, tudja, hogy ezek nem a kötelező körök, hanem tényleg így gondolom ... Tehát még egyszer: TENK JÚ VERI A MACSKÁT ...

Igyexem összefoglalni az elmúlt napokat, miután hazaértem, de még vár rám egy kis művészi munka - mármint plafonfestés a lakásban - talán el tudunk ruccanni vhova a családdal is ... És szörnyű kimondani, de lassan kezdődik az új tanév, amelynek letagadhatatlan jele az, hogy augusztus 22-én lesz a már szokásos tanévnyitó konferencia a szaktanácsadók számára ... remélem, hogy számíthatok kolllégám Kárpáti Zoltán részvételére is ....

Most látom, hogy nem is lett ez olyan rövid, mint gondoltam ...

A bejegyzés trackback címe:

https://prizma2018.blog.hu/api/trackback/id/tr2614160633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs Ildi 2018.08.05. 21:35:25

Drága Tamás!
Nagyon hasonló gondolatokat fogalmaztál meg, mint ami bennem is van!
Én is hálás vagyok kedves kolléganőnknek, Ráthné Murányi Ritának a sikeres pályázatírásért és a (valóban!) rengeteg munkáért!
És köszönet az Európai Uniónak is, mert az én angliai 2 hetem is egy életre szóló tanulás és élmény volt!
Örülök, hogy Te is nagyon jól érezted magad Máltán!
Nemsokára találkozunk..! :-)
Szép nyári napokat kívánok még addig..!
Ildi
süti beállítások módosítása