Progresszió, sokoldalúság és intézményünk modernizációja

DKRMG Erasmus+ 2018

6-8. nap

2018. július 28. - Majertom

nBocsánat, hogy nem jelentkeztem 3 napig, kicsit besűrűsödtek az események, igyexem gyors lenni, mivel holnap 4.45-kor kell kellnem, igen, jól olvastátok vasárnap háromnegyed ötkor, mert "átruccanunk" Itáliába, ponytyosabban Szicília szigetére, megnézzük Traormina városát és az Etnát. Valszeg nem jöttem volna le ilyen délre ezekért a helyekért, de, ha már itt vagyunk, úgy döntöttünk, mi magyar kontingens, hogy kár lenne kihagyni .... Szálllástól szállásig visznek, szárnyashajóval történik az utazás és vasárnap éjfél után érünk haza ... Másnap meg persze suli ...

Na, szóval csütörtökön tanítás után elmentünk egy focimeccsre, méghozzás a Balzan FC játszotta a Slovan Bratislava-val. Direkt írtam Bratislava-t, mert a neve ellenére nem számít magyar csapatnak ... És láss csodát! Dávid legyőzte Góliátot, ui. a Balzan FC nyert 2-1-re, sajnos kaptak gólt, így valszeg annyi esélyük lesz a visszavágón, mint a trójai falónak az epsmni derbin ... de ott volt a falu apraja-nagyja, és biztatták a csapatukat. Csak annyit írok, hogy valszeg a mi élcsapatainkat is legyőzték volna, legalábbis ezen a szent napon ... Ja, és 3000-en laknak ebben a faluban, aminek neve Balzan és ugyanannyi lakosa van kb., mint otthon a ......................-nak ... - a pontozott hely kitöltését mindenkinek a fantáziájára bízom.

Pénteken hazautazott a Matyi, szerettem volna kikísérni a reptérre, de a suli vezetője elég furcsa orcát vágott ebbéli kérésemre, úgyhogy inkább hagytam a fenébe az egészet. Szerencsésen hazaért a gyerek, a múlt heti apafia program helyett most következi egy anyafia program. Tegnap este próbáltam hamar ágyba bújni, ez sikerült is fél 12 felé. Mikor már éppen félálomba merültem, arra ébredtem, hogy lőnek ... legalábbis én úgy éreztem, aztán kiderült, hogy csak beindult a hagyományos máltai durrogtatás, magyarul a tűzijátékok szezonja ... Aztán sikerült majdnem elaludnom fél 1 felé, megint elkezdtek durrogtatni ... Hát, ez lehet, hogy csak a saját egyéni véleményem, de kevesebb feleslegesebb dolgot tudok elképzelni a tűzijátéknál ...

Szombat reggel sikerült összekaparnom magamat a hamvaimból - bár így belegondolva, tuti, hogy holnap reggel még nehezebb lesz - és pár új barátommal, két magyar kolléganővel és egy kollégával elindultunk Gozo szigetére. Ismét fantasztkus élmény volt, bejártuk a várost, a múzeumokat, eljutottunk egy gyöngyszembe is, Xendi falvacskába, ahogy az 1ik útikönyv szerint semm sincs, csak a hangulat miatt érdemes oda elmenni .. Hát valóban, hangulata volt a helyen, egy csodaszép öbölnek, tele hajókkal, csónakokkal és fürdöző emberekkel ..

Hát, mára befejezem, igyexem tudósítani a holnapi kirándulásról is minél előbb ... valszeg hétfő este. És hát most már kifele megyek a 2 hétből ... sajnos ... Nyugodalmas jóccakát mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.