Progresszió, sokoldalúság és intézményünk modernizációja

DKRMG Erasmus+ 2018

DKRMG Erasmus+ 2018

Az első nap

2018. július 21. - Majertom

Szerencsésen megérkeztünk Máltára, a gépünk pontosan szállt le a repülőtéren. Utána viszont kezdődtek a bonyodalmak ... Az előre megrendelt taxi persze nem jelent meg pontosan, úgyhogy kb. 30 perc telefonálás után sikerült előkerülnie a sofőr bácsinak ... Utána azonban kedélyesen elbeszélgettünk a mintegy negyed órás út alatt ... Miután elmesélte, hogy a két fia közül az egyik Máltán számítógépeket reparál - "good job, good money" - a másik meg 9 éve Norvégiában egy olajfúrótornyon dolgozik - "good job, good money" - én is elmondtam, hogy az ország legjobb iskolájában vagyok némettanár immár majd negyed évszázada - "good job, good money" -, hát a mondat második felével már vitatkozni kezdtem volna ... no de hagyjuk!

Szállásadónk nagyon szívélyesen fogadott, megmutatott, elmagyarázott mindent, kiderült, hogy egy bowlingklubban dolgozik és hogy spanyol barátosnője - akinek a zángol nem vmi nagy erőssége, szóval vele azért akadozik a kommunikésön ... - de azért megértjük egymást ... kézzel-lábbal ... amikor pl. megkérdeztem, hogy milyen közeli éttermeket javasolna, mivel reggel óta nem ettünk és már kb. délután 3 óra lehetett, szóval szegényke elkezdett mentegetőzni, hogy ő aznap még nem főzött ... hát mondom, az a tevékenység nem is szerepel a szerződésünkben ...

Tehát elmentünk ebédvacsorázni, fiacskám tonhalas, kagylós tésztát evett, jómagam pedig vörös tengeri sügért, nagyon finom volt mindkettő. Utána megmártóztunk a habokban, lemostuk magunkról az út porát, aztán este még sétáltunk egyet a Sliema nevezetű városkában. Itt a tengerparton a városok, települések egymás hegyén-hátán vannak, soxor azt se lehet igazán eldönteni, hogy még itt vagyunk vagy már ott ...

Holnap vasárnap, tehát még nincs tanítás, ezért úgy döntöttünk, hogy bejárjuk a szigeteket, tehát a kultúra napja lesz holnap illetve természetesen a fürdőzésé, a Kék Lagúnában ... nem keverendő össze boldog ifjúkorom kék lagúnás filmjeivel, bár én akkor is inkább a Star Wars-filmeket komáltam jobban ...

Melegnek nincs olyan meleg - 30-32 fok - azonban mivel ez igen magas páratartalommal párosul, ezért ma este 2x kellett zuhizni ... szerencsére a szálláson van mosógép, mert igen meg lehet izzadni akár pár perc alatt is, annak főleg, aki nincs hozzászokva a "kiképzéshez" ... Mára ennyi volt, igyexem többször jelentkezni ittlétem alatt ...

A bejegyzés trackback címe:

https://prizma2018.blog.hu/api/trackback/id/tr2414127589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs Ildi 2018.07.21. 23:45:58

Szia Tamás!
Nagyon tetszik a Tőled megszokott laza és vidám stílus..! :-)
Ahogy leírtad a megérkezéseteket, abszolút láttam magam előtt mindent, mintha kicsit filmet néztem volna... :-)
Kívánok Nektek napsütéses kirándulós napot holnapra, és szuper tanulós napokat hétfőtől..! :-)
Üdvözlettel, Londonból: Ildi
süti beállítások módosítása