Progresszió, sokoldalúság és intézményünk modernizációja

DKRMG Erasmus+ 2018

DKRMG Erasmus+ 2018

Itt vagyok és jól vagyok! :-)

2018. július 08. - Balázs Ildi

Ahhoz képest, hogy hajnali 3 órakor keltem és átutaztam a fél napot, teljesen jól vagyok! Itt, Canterburyben is tombol a hőség, a fű kiégve, bárcsak esne... - mondják az angolok és mi is...! Útközben találkoztam osztrák, lengyel, német és spanyol tanár kollégákkal, többen ugyanazon a kurzuson veszünk részt holnaptól a Pilgrims Iskolában. A szállásunk a kenti egyetem kollégiuma, annak is egyik épülete. Tipikus angol sorház, benne 6 résztvevő külön kis szobákban, de kicsit együtt is.
Várom a holnapot, kíváncsi vagyok a tanárainkra, a csoporttársaimra és a tanfolyamra! :-)

 

Considering the fact that I got up at 3 early morning and I travelled half of my day, I am really very well! :-) It is very hot here, in Canterbury, the grass is dry, even the English people wish it would rain! On my way here I met Austrian, Polish, German and Spanish teacher colleagues, some of us would take part in the same course from tomorrow at Pilgrims. Our accomodation is in one of the dormitory buildings of the University of Kent. It is a typical English terraced house, six of us in separate rooms but being a bit together at the same time.
I'm looking forward to tomorrow, eager to get to know my teachers, my classmates and our studies itself! :-)

 

20180708_173458.jpg

 

20180708_172837.jpg

 

20180708_173802.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://prizma2018.blog.hu/api/trackback/id/tr3314085975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása